PLL

DATUM: 2012-02-15 | TID: 18:59:12 | KATEGORI: Vardag | 2 Kommentarer
Nikon D60 / 18-50 mm

Idag har det inte hänt något. Jag har bara varit hemma och slappat och försökt blivit bättre men känner mig fortfarande dålig så det blir nog ingen skola imorn heller. Jag har kollat på Pretty Little Liars nästan hela dan älskar den serien har snart kollat klart på hela säsong 1 sen ska jag kolla på säsong 2, säsong 3 har inte börjat gått i Sverige än men man kan se det live från USA klockan 2 på natten och det orkar jag inte haha så jag väntar tills den kommer till Sverige istället. Om ni inte har hört talas om serien så måste ni kolla på den NUU.
Nu ska jag återgå till real housewifes of beverly hills .
KRAM

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Visst, säg till när du följer mig :)

2012-02-16 @ 19:21:13
URL: http://mtphotography.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack Btw ;)

2012-02-16 @ 19:21:23
URL: http://mtphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback